ЗНАЧАЈНО ПРОШИРЕНИ КАПАЦИТЕТИ ОШ “ПРВА ВОЈВОЂАНСКА БРИГАДА“

Град Нови Сад уложио је 65,5 милиона динара у проширење капацитета ОШ “Прва војвођанска бригада“ која је била пројектована за 900 ђака, а данас је похађа 1500 ученика. Нови део зграде налази се изнад равног дела крова и ту је смештено шест најсавременије опремљених кабинета за извођење наставе српског, енглеског и немачког језика.

Школу је данас посетио градоначелник Новог Сада Милош Вучевић који је изразио задовољство што поново види ђаке у клупама, па макар и у редукованом броју.

– Поред здравствених радника и запослени у школама су хероји тешког периода епидемије, а надам се да се тај период ближи крају. Упркос веома сложеним условима, они су успели да организују наставу тако да ђаци што мање трпе. Наравно да није исто када се од куће прати настава, али ситуација је тако диктирала. Ова школа је друга по броју ђака који је је похађају. Надам се да ће следеће школске године сви ђаци поново бити у клупама. Када је реч о Новом насељу, план је да се у постојећем дворишту ОШ “Милош Црњански“ у сарадњи са Покрајином, изгради потпуно нови објекат. Ребалансом буџета издвојен је новац за проширење ОШ “Васа Стајић“ као и Медицинске школе “7. април“, јер је велики притисак на ту установу. Разговарамо и о плановима за Гиманзију “Светозар  Марковић“, а у Исидориној гимназији заједно са Покрајином, тренутно проширујемо спрат. У претходном периоду инвестирано  је у школе “Иван Гундулић“, “Петефи Шандор“ и “Ђура Даничић“, планирамо и да проширујемо капацитете Предшколске установе, пре свега изградњом нових вртића у Ветернику и у насељима Адице и Сајлово – истакао је градоначелник Вучевић.

Директор ОШ “Прва војвођанска бригада“ Оливер Стојановић захвалио се градоначелнику на томе што препознаје потребе образовања.

– Нови кабинети опремљени су најмодернијом опремом. Поседују пројектор, лаптоп рачунар, телевизор, интерактивну таблу, белу таблу, тако да ученици имају изванредне услове за рад – рекао је Стојановић и нагласио да је Град пружио огромну подршку током епидемије, захваљујући чему настава није била угрожена.